Методична проблема методичного обєднання вчителів початкових класів: «Формування ключових компетентностей школярівпочаткової ланки освіти шляхом розвитку творчих здібностей на уроках та позаурочній діяльності»

/Files/photogallery/0-02-0a-411a71fcfe63e3a89385651dd4bcac321d445e6a049f6454d40b4462cec4d147_1d832d44d7069100.jpg/Files/photogallery/0-02-0a-97dd147730beea9ff946671afe21b1688bbc8e9455cbbd399be8d360ba8c6ba9_5f9d9adfb5580edd.jpg

27 серпня 2021 року відбулось засідання методичного об’єднання вчителів початових класів під керівництвом голови МО Хмельнюк В.В. Вчителі у невимушеній теплій атмосфері підвели підсумки роботи за минулий навчальний рік, опрацювали методичні рекомендації щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів, розглянули календарно-тематичні плани на поточний рік, обговорили ідеї проведення першого уроку, присвяченого 30-річчю Незалежності України. Бажаю колегам наснаги, творчих та професійних здобутків, наполегливості, гарного настрою!

Засідання 1

Тема. Модернізація початкової освіти – актуальна вимога сьогодення.

Форма проведення: педагогічне коло

1. Звіт про роботу методичного об’єднання вчителів початкових класів за минулий навчальний рік та затвердження плану роботи методоб’єднання на 2020 – 2021 н. р. Хмельнюк В.В.

2. Обговорення результатів дистанційного навчання в умовах карантину з 12.03.2020-29.05.2020

Затвердження календарного планування на 2020-2021 н.р. Хмельнюк В.В.

3. Обговорення інструктивно-методичних рекомендацій для роботи в 1-3 класах НУШ та в 4 класі Пономаренко О.В.

4. Розгляд інструкцій щодо ведення

Класного журналу в 1- 4 класах загальноосвітніх навчальних закладів Ярова В.Ю.

5. Аналіз навчальних програм, підручників,

зошитів, посібників для початкової школи. Хмельнюк В.В.

6. Про наступність роботи ДНЗ і ЗЗСО Бобко А.С.

7. Готовність кабінетів початкової ланки освіти до роботи в новому навчальному році. Про організацію освітнього простору для школярів початкових класів Брайченко А.І.

Засідання 2

Тема. Педагогіка партнерства як ключовий компонент Нової української школи. Математична освітня галузь.

Форма проведення: методичний аукціон

1. Тренінг «Педагогіка партнерства як продуктивна форма взаємодії вчителя та учнів» Хмельнюк В.В.

2. Психологічний аспект педагогіки партнерства Брайченко А.І.

3. Аукціон методичних ідей

Інтерактивні форми організації навчальної діяльності молодших школярів на уроках математики Ярова В.Ю.

4. Практикум «Гра по-новому – навчання по-іншому з LEGO» Пономаренко О.В.

5. Збереження здоровְ’я дітей – найважливіший аспект діяльності закладу освіти Бобко А.С.

6. Попередження булінгу в початкових класах Січевий В.М.

7. Правова освіта – основи розвитку громадянського суспільства Ярова В.Ю.

Засідання 3

Тема. Освітнє середовище як чинник розвитку особистості учня

Форма проведення: дискусія.

1. Тренінг: «Нова Українська школа - нові стандарти освіти» Хмельнюк В.В.

2. Обмін досвідом «НУШ. Перші сходинки разом з учнями 3 класів»Брайченко А.І.

3. Майстер-клас «Ранкові зустрічі» Пономаренко О.В.

4. Методичні перегуки:

«Обговорення матеріалів періодичної преси» Ярова В.Ю.

5. Розв’язування педагогічних ситуацій Бобко А.С.

6. Шляхи вдосконалення роботи вчителів щодо підвищення ефективності формування в дітей міцних знань, освітніх компетентностей Хмельнюк В.В.

7. Підвищення рівня оволодіння інформаційно-комунікаційними технологіями та залучення педагогів до впровадження онлайн сервісів в практичну діяльність. Висвітлення досвіду роботи педагогів через власні сайти, блоги. Пономаренко О.В.

Засідання 4

Тема. Системно-діяльнісний підхід як філософія освіти початкової школи.

Мовно-літературна освітня галузь.

Форма проведення: круглий стіл

1. Практикум «Вивчаємо Державний стандарт початкової освіти»

Планування навчальних видів діяльності для досягнення очікуваних результатів у мовно-літературній освітній галузі Хмельнюк В.В.

2. Розвиток комунікативних здібностей на уроках у початкових класах Брайченко А.І.

3. Формування читацької компетентності здобувачів освіти молодших класів Ярова В.Ю.

4. Створення ситуації успіху в освітньому процесі Бобко А.С.

5. Обмін досвідом з проходження та тематики вебінарів і курсів Пономарекно О.В.

6. Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках у початковій школі Січевий В.М.

Засідання 5

Тема. Про підсумки роботи ШМО вчителів початкових класів за 2020/2021 навч. рік.

Форма проведення: методичний марафон.

1. Про підсумки організації та проведення методичної роботи методичного об’єднання за 2020/2021 навчальний рік, її вплив на підвищення фахового росту педагогічних працівників. Хмельнюк В.В.

2. Про виконання практичної частини навчальних програм і удосконалення методики повторення програмного матеріалу. Хмельнюк В.В.

3. Аналіз стану відвідування і взаємо відвідування уроків. Хмельнюк В.В.

4. Аналіз результатів державної підсумкової атестації. Хмельнюк В.В.

5. Здоров’язбережувальні технології навчання в комп’ютерно орієнтованому середовищі. Брайченко А.І.

6. Про складання плану роботи ШМО на 2021/2022 навчальний рік Хмельнюк В.В.

7. Про підготовку до 1 уроку 2021/2022 навчального року. Ярова В.Ю.

/Files/images/IMG_20200916_110714.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 533

Коментарi